האמת ‘מקוממת’ – המודיע מאשים את אנשי הקיבוצים באסון

הנה הכתבה המקורית שע”י מנחם קלוגמן, “הפרדה לקיבוצי שמאל”:

והנה קטעים נבחרים מתוכה (ע”פ התקשורת, לא בדקתי):

“רבים מאתנו חשבנו בלבם שלאחר הטבח הנוראי שביצעו אנשי החמאס הנאצי ביום שמחת תורה ביהודים, יתחולל מפנה בקרבנו במובן הרוחני שהוא לטובה…”

“לצערנו ככל שחלפו הימים מאז האסון הלכו והתעצמו התופעות המעציבות והכואבות של גילוי שנאה והסתה, שהחלו להציף את המדינה. על אנשים כמוהם נאמר שסופם שהארץ תפלוט אותם מקרבה, אין להם שום סיכוי להציב את היעד שהציבו לעצמם, כי האש שביקשו להצית בקרבנו תבער תחת רגלם והם יאבדו וייעלמו בקרב עמי הארצות השונות”.

“אנשי קיבוצי השמאל היו שותפים מלאים במחדל הביטחוני הגדול והם עושים יד אחת עם כל שותפיהם מהשמאל בזרועות הביטחון השונות, כדי לברוח מאחריותם לטבח הנוראי, אך כאמור הגרוע מכך הוא המאמץ המשותף של כל אנשי השמאל לגלגל את האשמה על מי שאינו אשם כלל באסון זה”.

“ראוי הדבר שאנשי הקיבוצים של עוטף עזה, הנושאים באחריות כבדה לאסון שהתרחש בחג שמחת תורה, לא יהיו שותפים בעצרת הזיכרון הממלכתית עליה החליטה הממשלה, כי חלקם באסון המחריד יש בו כדי שיקיימו עצרת נפרדת המיועדת לעצמם, לא לשם זיכרון אלא לבקש סליחה ומחילה על חלקם באסון, וקבלה לשנות את אורחות חייהם – אך הבטחה שהם מתנתקים מהקונספציה שדבקו בה עד כה, שהיא אבי אבות של האסון. נכון הדבר שביום השנה לאסון יתייחדו עם עצמם, יפשפשו במעשיהם וגם יבקשו סליחה ומחילה מכל אלה שהוטחו בהם אשמת שווא ויושב מרום המרבה לסלוח יסלח ומחל ויפרוש סוכת שלומו עלינו ועל כל ישראל”.