מיד אחר פרשת המועדים (שמן התורה) בפר’ אמור מוזכר המנורה, רמז לחנוכה. ואח”כ לחם הפנים “חק עולם” רמז לפורים שלא תיבטל, ויש בה מצות סעודה.
נו, ומה אח”כ? מה בדבר ה’ באייר? כמובן, ויצא בן אשה ישראלית וגו’, פרשת המגדף!
לא וורט שלי, א”י להביא גאולה לעולם.
מיד אחר פרשת המועדים (שמן התורה) בפר’ אמור מוזכר המנורה, רמז לחנוכה. ואח”כ לחם הפנים “חק עולם” רמז לפורים שלא תיבטל, ויש בה מצות סעודה.
נו, ומה אח”כ? מה בדבר ה’ באייר? כמובן, ויצא בן אשה ישראלית וגו’, פרשת המגדף!
לא וורט שלי, א”י להביא גאולה לעולם.