נסיון לשחזר ויכוח בע”פ עם יהודי אנטי-ציוני

טען יהודי אנטי-ציוני: אתם ה”לאומיים” משרתים את שלטון הערב רב ולא נלחמים נגדה היפך צווי הגר”א המובא בקול התור, ועוד ועוד.

תשובה:

אינני נוטל צד כעת במחלוקות הידועות אם להפגין יותר או להפגין פחות בזה”ז וכיצד בדיוק וכו’, עכ”פ דוקא המחנה שלכם ה”ה בובה של שלטון הע”ר הציוני בהרבה נושאים, כי אתם נלחמים נגד כל ניסיון לטהר ולהחליף את הרשות, ואינכם בוחרים אלא או חסדי אמריקה (אפי’ כעת) או גואל צדק (לע”ד גם אליו תתנגדו עד סוף התהליך ממש, בשלב שגם הגוים יצטרכו להכנע בפניו).

אפי’ מאבקי שונאי ציון על איזו מצות עשה או ל”ת עפ”ר אינם אלא צביעות. לדוגמא, פעם תכנן הרב יואל טייטלבוים להפגין מול השגרירות הישראלית בוושינגטון בנושא ניתוחי מתים, רח”ל.

ואז טענו בפניו מביני עניין שניתן להשיג יותר לפתרון הענין בדרך השתדלות שקטה עם פלוני ופלוני מפני איזה סיבות, אבל הרב יואל ט. אפי’ לא בדק או דן בכך אלא הודה בפה מלא שניתוחי מתים אינו אלא עלילה להתנפל על רעיון הציונות והמחזיקים בה, וזו היא כל מטרתו, לא הצלת גופות יהודיות בארץ הקודש מחילול (והם עצמם מספרים סיפור זה)!

ושוב ענני שהרב טייטלבוים אינו שקרן ונצחן אלא שהבין ברוחב בינתו שעדיף להלחם בשורש פרה ראש, כלומר הציונות, כדי למנוע את מכלול הרשעות הנובע ממנה בחדא מחתא (וכאן התעלם מתנועת ההשכלה, וכאילו הציונות קדמה להשכלה).

תשובה:

אפי’ אם זה היה נכון, פשיטא שא”א להפיל את המדינה בדרך זו בלבד!

וא”כ נמצא שבפועל אתם דוקא מחזקים את כל העברות  שלהם ע”י שאתם מסרבים להלחם בפרטים אחת אחת, ואף נלחמים בכל מי שמנסה להציל, ואכמ”ל (מלבד הענין הכללי שאתם מרחיקים וממאיסים את התורה בעיני הבריות, ותומכים באויבי עם ישראל ונלחמים גם בקצת דברים המותרים באמת רק מכיון שזה חלק מישוב הארץ, כגון פינוי קברים בהיתר (לאפוקי חילול). ועי”ז שוב מחזקים בידים את המשך שלטון הרשעה).

ובאמת הלאומיות היא חלק מהיהדות, כמ”ש גם החזו”א. ניתן לראות משל מאד יפה על זה כאן