אנשי כת השבתאות הארורה באים לפרסם כעת מכתב שבו לכאורה הרב שמעון שפירא זצ”ל חוזר בו מהתנגדותו הידועה והמפורסמת כל השנים לאותו רשע ימ”ש (מוקלט, מוסרט, ידוע לתלמידיו, וכו’ וכו’).
הנה מה שפירסמו עבורם בבלוג “בעולמם של חרדים”:
אך הנה התגובה ששלחו לי הצדיקים הנלחמים באותו רשע וכת דיליה:
מיד עם פטירתו של הרה”צ ר’ שמעון שפירא זצ”ל ביום המר והנמהר כ”ה חשוון תשפ”ה, החלו אנשי שובו בנים – המוחזקים מאז ומתמיד כזייפנים ובעלי זרוע שאינם בוחלים בשום אמצעים – להפיץ פתק, הנושא את התאריך ה’ חשוון תשפ”ה, ממנו משתמע כביכול כי ר’ שמעון, שלאורך השנים גילה את דעתו בריש גלי פעם אחר פעם בכתב ובעל פה נגד המתועב ברלנד וכפי שהדברים מתועדים ומפורסמים לעיני כל ישראל, “מבקש סליחה”.
מהימנותו של הפתק, שלא בכדי יוצא מתחת ידם רק לאחר הפטירה, לא ברורה כלל, ולחילופין קל לנחש אלו תככים ומניפולציות נפשעות יכלו להפעיל אנשי דמים ומרמה אלו בימים האחרונים לחייו של ר’ שמעון כשהוא מוטל על ערש דווי בין טיפול קשה אחד למשנהו והמחלה הנוראה הולכת ומכלה את שארית כוחותיו.
לעומת פתק מפוקפק זה, אנחנו מפרסמים שוב את המכתב הארוך, הבהיר והמפורש, בכתב ידו של ר’ שמעון, מתאריך י”ט אלול תשע”ח, בו הוא חוזר ומבהיר בצורה שאיננה משתמעת לשתי פנים את עמדתו החריפה ביותר נגד המתועב ברלנד לאחר שאנשי שובו בנים ניסו באותו יום, בדרכים נלוזות וזדוניות, לייצר מראית עין של תמיכה.
במכתב נחרץ זה סתם ר’ שמעון את הגולל על כל התחבולות מן הסוג הזה בעבר ובעתיד.
וזה לשון המכתב הנ”ל (משנת תשע”ח):
בס”ד י”ט אלול תשע”ח לפ”ק
אני החתום מטה מפרסם בשער בת רבים כי דעתי לגבי אליעזר ברלנד היא כפי שנכתב ונחתם ע”י בית דין המיוחד שע”י קהילות חסידי ברסלב לבירור פרשיית מנהיג שובו בנים שחקרו ודרשו והסיקו שאיש זה חוטא ומחטיא בחמורות שבחמורות ויש להתרחק ולהרחיק ממנו כמפני אש וכפי שגיבו וחזקו את דבריהם כל זקני וחשובי אנ”ש שיחיו וכפי שהצטרפתי אף אני הקטן למכתבם.
לכן הנני להבהיר כי מה שקרה ביום י”ט אלול במהלך ברית מילה בבית מדרשנו במאה שערים שאליו הגיע בכוח הזרוע אותו מתועב וחסידיו המשולהבים קרה בצל החשש לשפיכות דמים ובמצב של אונס גמור.
שמעון שפירא
והנה צילום המכתב:
כתבתי כל זאת לבעלי בלוג “בעולמם” ולא שמעתי מהם כל תגובה בינתיים.