חזו”א שביעית: יובל = יד ישראל תקיפה בלי שום מדינה

ריבונות של כאילו ע”י פיקציה וכו’ וכו’ זה היפך שליטה אמתית של יהודים אמתים בצורה אמתית, וגם בעינינו אנו רואים שהיא עושה הכל כדי לטרדם מנחלתם. הספרי הידוע דאייתי רמב”ן שאסור להניחה לשממה או לגוים, ר”ל שלא להניח למדינה לגזול את אדמת א”י ולמכור לערבים כמו שעושה קק”ל, ומחזיקה ברוב הקרקע ומונעת אותו מיהודים.

 

מוכח בחזו”א שאין שום מצוה להקים מדינה, ע’ חזו”א שביעית כ”ד סק”ב-סק”ג שמגיה בראב”ד, אלא היכן שנמצאים רוב יהודי הרוב היהודי שולט ממילא.

 

כפי סיסמת “ציונות מעשית” (לאפוקי ציונות פוליטית): “במקום שבו עוברת המחרשה, שם יהיה הגבול”. ופשוט.

 

הנה צילום דברי החזו”א:

(החזו”א הוזכר כבר כאן.)

אפי’ בני נח נצטוו על דינים, לא הקמת מדינה. גם הגאון רע”י שלזינגר מעולם לא אמר להקים “מדינה” אלא להתנהל בדרך ארץ ברוב יהודי, ואם אין עול גויים זה בעצמו השלטון היהודי, וזה פשוט. ניתן גם לשמוע דברי הרב יוסף רובין שליט”א נכד הגרע”י שלזינגר בכנס מאה שנה לפטירתו שע”י קדושת ציון מדקה 1:08 על “לוחמיאל” ו”שומריאל”…

 

אסור שהגויים ישלטו בא”י (ולזה זכינו ת”ל בו’ אייר), ואסור לתת להם שום התמנות ואסור לסמוך על אשור וכו’. אבל המדינה ההיא = מרד במלכות בית דוד, לא קיום מצות “שום תשים”, כמו שמצות בנין המקדש בימינו אין הכונה לבנות טמפל רפורמי! ויה”ר שהקב”ה יכלה את *כל* מלכות הרשעה, כמו שמתפללים בשמו”ע, הן את השטן הגדול והן את השטן הקטן והן את גרורותיהם, ומדינות-החסות שלהם בב”א.

 

והנה מתוך דף היומי של ה’ באייר (ס”פ איזהו נשך):

“תנו רבנן, שלשה צועקין ואינן נענין ואלו הן, מי שיש לו מעות ומלוה אותן שלא בעדים והקונה אדון לעצמו ומי שאשתו מושלת עליו…”

וכי יש “קונה אדון לעצמו” יותר מהקמת המדינה?!

צומו ביום המר והנמהר ה’ אייר ואכלו בשמחה ביום ו’ אייר (שבו ”סר פחד השבועות“ וכן הסתיים המנדטואל תחושו לשום דבר!