Medrash Rabbah Bereishis (here):
דבר אחר אמון, אמן. התורה אומרת אני הייתי כלי אמנותו של הקדוש ברוך הוא, בנהג שבעולם מלך בשר ודם בונה פלטין, אינו בונה אותה מדעת עצמו אלא מדעת אמן, והאמן אינו בונה אותה מדעת עצמו אלא דפתראות ופנקסאות יש לו, לדעת היאך הוא עושה חדרים, היאך הוא עושה פשפשין. כך היה הקדוש ברוך הוא מביט בתורה ובורא את העולם, והתורה אמרה בראשית ברא אלהים. ואין ראשית אלא תורה, היאך מה דאת אמר (משלי ח’ כ”ב) ה’ קנני ראשית דרכו.
Well, deriving implications is harder than it looks (and it doesn’t look too easy, either).
Chazal didn’t know the whole Torah, either.
Don’t close the window; I have proof…
Medrash Koheles:
תורה שאדם למד בעוה”ז הבל היא לפני תורתו של משיח.
And individual Chachamim certainly did err, even if the Talmud is סוף הוראה.