As in Birkas Kohanim?
See Rema O.C. 132:
ויש לומר פטום הקטורת ערב ובוקר אחר התפלה… ויש שכתבו ליזהר לומר פיטום הקטורת מתוך הכתב, ולא בעל פה, משום שהאמירה במקום ההקטרה וחיישינן שמא ידלג (ב”י בשם מהר”י וא”ח) אחד מסממנים, ואמרינן שהוא חייב מיתה אם חסר אחת מסממניה; ולכן נהגו שלא לאומרו בחול, שממהרין למלאכתן וחיישינן שמא ידלג.
Now, why don’t we suspect one omit Bris and Torah in Birkas Hamazon, while we’re at it? Even the Aruch Hashulchan (קל”ג), who often defends any and all Minhagim, strongly agrees with the Magen Avraham (סק”ה) who dissents. Actually, if one is accustomed to saying something, he makes fewer mistakes, as the Mishna Berurah notes (קל”ב סקי”ז):
שמא ידלג, ובב”י מפקפק בזה דהלא אין מיתה אלא בהקטרה לא באמירה ועוד דאין מיתה אלא במזיד לכן המדקדקין נוהגין לאמרו בכל יום [מ”א] ויש שכתבו דאותן שאין אומרין רק בשבת אין מרגלא בפומייהו כ”כ יאמרו מתוך הסידור.