Mishna Avos Chapter 1:
שמאי אומר, עשה תורתך קבע.
This is also brought down in Shulchan Aruch chapter 156 (the laws of business):
אחר כך ילך לעסקיו, דכל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטלה וגוררת עון, כי העוני יעבירנו על דעת קונו; ומכל מקום לא יעשה מלאכתו עיקר, אלא עראי, ותורתו קבע, וזה וזה יתקיים בידו.
Explains the Magen Avraham:
מלאכתו עיקר: פירוש שיעשה רק כדי פרנסתו ואמרינן בגמרא הרבה עשו כרבי ישמעאל ועלתה בידן ע”ש ועיין בהג”מ פ”ג מה’ ת”ת בענין יפה תלמוד תורה עם דרך ארץ.
Mishna Berurah adds:
עיקר, אלא יעשה רק כדי פרנסתו אך בזה גופא צריך להזהר מפיתוי היצר שמפתהו שכל היום צריך השתדלות על הרוחה זו. והעיקר שיתבונן בעצמו מה הוא הכרח האמיתי שאי אפשר בלעדו ואז יכול להתקיים בידו שיהא מלאכתו עראי ותורתו עיקר.
The Mussarites psychologize לא יעשה מלאכתו עיקר, אלא עראי, ותורתו קבע; view A as more important than B and adopt empty, political identitarian labels; “I am a Ben Torah”…
But the true meaning per the aforementioned Poskim is one should take the opportunity to study whenever possible by stealing moments away from work, taking off days, forgoing some deals, not automatically working extra hours, etc.