Medrash Rabba Breishis 11:5:
טורנוסרופוס הרשע שאל את רבי עקיבא אמר מה יום מיומים אמר ליה ומה גבר מן גוברין אמר מה אמרית לך ומה אמרת לי א”ל אמרת לי מה יום מיומים מאי שנא יומא דשבתא מכל יומא ואמרית לך ומן גבר מגוברין מאי שנא טורנוסרופוס מכל גוברין א”ל שרצה המלך לכבדני א”ל אף זו שרצה הקב”ה לכבדה א”ל מנאן את מודע לי א”ל הרי נהר סמבטיון יוכיח שמושך אבנים כל ימות השבת ובשבת הוא נח א”ל לנגדא את נגיד לי אתמהא א”ל והרי המעלה את המת בזכורו יוכיח שהוא עולה כל ימות השבת ובשבת אינו עולה וההוא גברא ליהוי בדק באבוהו חד זמן צריך ובדק באבוהו וסלק כל יומא דשבתא ובשבתא לא סלק בחד שבתא אסקיה א”ל אבא מן דמיתת איתעבדית יהודי אתמהא מפני מה עלית כל ימות השבת ושבת לא עלית א”ל כל מי שאינו משמר את השבת אצלכם ברצונו כאן הוא משמר אותו בעל כרחו א”ל וכי עמל יש לכם שאתם עמלים כל ימות השבת ובשבת אתם נוחין א”ל כל ימות השבת אנו נידונין ובשבת אנו נוחין חזר אצל ר”ע א”ל אם כדבריך שהקב”ה מכבד את השבת אל ישב בה רוחות אל יוריד בה גשמים אל יצמיח בה עשב א”ל תיפח רוחיה דההוא גברא אמשול לך משל לשנים שהיו דרין בחצר אחת אם אין זה נותן עירוב וזה נותן עירוב שמא מותרין לטלטל בחצר אבל אם היה אחד דר בחצר הרי הוא מותר בכל החצר כולה אף כאן הקב”ה לפי שאין רשות אחרת עמו וכל העולם כולו שלו מותר בכל עולם כולו ולא עוד אלא שהרי אוכלי המן מעידין עליו שכל ימות השבת היה יורד ובשבת לא היה יורד.
So, while they are happy to escape suffering (those who did keep Shabbos, escape purgatory on Shabbos, too), they hate the forcible Judaizing aspect. (Of course, one must convert before being allowed to observe this Mitzva.)