Eduyos 4:8:
בית שמאי מתירין את הצרות לאחים, ובית הלל אוסרין. חלצו, בית שמאי פוסלין מן הכהנה, ובית הלל מכשירין. נתיבמו, בית שמאי מכשירין, ובית הלל פוסלין. ואף על פי שאלו פוסלין ואלו מכשירין, לא נמנעו בית שמאי מלשא נשים מבית הלל, ולא בית הלל מלשא נשים מבית שמאי. וכל הטהרות והטמאות שהיו אלו מטהרין ואלו מטמאין, לא נמנעו להיות עושים טהרות אלו על גב אלו.
This Mishnah is distorted when taught to children (I know because I was there!) to mean as long as there is some opinion permitting X, feel free, even if you yourself disagree. The Bartenura silently quoting Yevamos in brief, assuming it’s read, is not enough to destroy the oral lie against the idea of absolute truth, made with much fuss.
Yevamos 14a-14b:
תא שמע אף על פי שאלו אוסרים ואלו מתירים לא נמנעו בית שמאי אומרים מלישא נשים מבית הלל ולא בית הלל מבית שמאי אומרים אי אמרת בשלמא לא עשו משום הכי לא נמנעו אלא אי אמרת עשו אמאי לא נמנעו בשלמא בית שמאי אומרים מבית הלל לא נמנעו דבני חייבי לאוין נינהו אלא בית הלל מבית שמאי אמאי לא נמנעו בני חייבי כריתות ממזרים נינהו וכי תימא קסברי בית הלל דאין ממזר מחייבי כריתות והאמר רבי אלעזר אף על פי שנחלקו בית שמאי אומרים ובית הלל בצרות מודים שאין ממזר אלא ממי שאיסורו איסור ערוה וענוש כרת אלא לאו שמע מינה לא עשו לא לעולם עשו דמודעי להו ופרשי והכי נמי מסתברא דקתני סיפא כל הטהרות וכל הטמאות שהיו אלו מטהרין ואלו מטמאין לא נמנעו עושים טהרות אלו על גבי אלו אי אמרת בשלמא דמודעי להו משום הכי לא נמנעו אלא אי אמרת דלא מודעי להו בשלמא בית שמאי אומרים מבית הלל לא נמנעו דטמאות דבית הלל לבית שמאי אומרים טהרות נינהו אלא בית הלל מבית שמאי אומרים למה לא נמנעו טהרות דבית שמאי אומרים לבית הלל טמאות נינהו אלא לאו דמודעי להו שמע מינה…
Note how the Gemara’s thought process throughout is clear; if you know it’s wrong, it’s prohibited to you.