ר’ אלעזר הקפר אומר: נתן האלהים כח בקולו [א”ה, של בלעם] והיה הולך מסוף העולם ועד סופו. בשביל שהיה צופה וראה את האומות שמשתחוין לשמש ולירח ולכוכבים ולעץ ולאבן, וצפה וראה שיש אדם בן אשה שעתיד לעמוד, שמבקש לעשות עצמו אלוה להטעות כל העולם כולו, לפיכך נתן כח בקולו שישמעו כל אומות העולם. וכן הוא אומר תנו דעתכם שלא לטעות אחר אותו האיש, שנאמר ‘לא איש אל ויכזב’. ואם יאמר שהוא אל הוא מכזב. ועתיד הוא לומר שהוא בן אלהים ואינו אלא בן אדם, שנאמר ‘ובן אדם ויתנחם’. שהוא עתיד להטעות ולומר שהוא מסתלק ובא לקיצים, ההוא אמר ולא יעשה. ראה מה כתוב ‘וישא משלו ויאמר אוי מי יחיה משֻׂמו אל’ (במדבר, כ”ד, כ”ג), אמר בלעם אוי מי יחיה מאותה אומה ששמעה אחר אותו האיש שעשה עצמו אלוה.
(ילקוט שמעוני במדבר פרק כ”ג רמז תשס”ה)
Maybe the chiddush is since they are somewhat less idolatrous.